خمینی روح خدا

در این وبلاگ تلاش داریم اندیشه ها و تفکرات امام خمینی (ره) را بازگو کنیم

خمینی روح خدا

در این وبلاگ تلاش داریم اندیشه ها و تفکرات امام خمینی (ره) را بازگو کنیم

برنامه راز / بشارت های روح الله / سعید قاسمی-حسین بهزاد

این قسمت از برنامه راز که شب ۲۲ بهمن ۱۳۸۹ و در آستانه به ثمر رسیدن انقلاب مردم مصر و سقوط حسنی مبارک، با عنوان «بشارت های روح الله (ره)» و با حضور سردار حاج سعید قاسمی و حسین بهزاد (پژوهشگر حوزه دفاع مقدس) در زمینه چگونگی حفظ و تداوم رسالت های حضرت روح الله امام خمینی (ره) پخش شد، از شور و حرارت خاصی برخوردار بود تا جایی که مدیران شبکه چهار، مجبور به افزایش زمان برنامه تا حدود دو ساعت شدند.

در این برنامه حسین بهزاد با بیان جمله تاریخی حضرت امام در پائیز سال ۱۳۵۸ (آغاز قرن پانزدهم هجری) مبنی بر اینکه “این قرن به خواست خدا، قرن غلبه مستضعفین بر مستکبرین است.”، به سه محور بشارت­های امام روح الله به عنوان بشارت­های کوتاه مدت (که در زمان حیات امام به­وقوع پیوستند)، بشارت­های میان مدت (که پس از رحلت ایشان تحقق پیدا کردند) و بشارت­های دراز مدت امام به فرزندان انسان در جهان اشاره کرد.

در خلال این برنامه نیز کلیپ­هایی از سخنان حضرت امام نظیر سخنان ایشان در مورد شهدا و رزمندگان، دیدار امام خمینی با نمایندگان کشورهای اسلامی و توصیه ایشان به حکومت بر قلوب ملت، سخنان امام در پاسخ به اهانت سران آمریکا به ملت ایران و … نیز پخش و موجب طراوت هرچه بیشتر این برنامه شد. این برنامه بنابر درخواست­های متعدد دوستان و با همکاری مرتضی عزیز (برای حقیقت جویان) با کیفیت بالا برای دانلود با لینک مستقیم در مبین­مدیا قرار گرفت.

Raz Ghasemi برنامه راز / بشارت های روح الله / سعید قاسمی حسین بهزادبرنامه راز / بشارت های روح الله / سعید قاسمی-حسین بهزاد 

 
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نا محدود
منبع: MobinMedia.ir

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.